Skinhead Front
" Το ουρλιαχτό της αγέλης μας πάντα θα είναι απωθητικό για τα κοπάδια "

I.S.D. Memorial 2007

4 Φίλοι λοιπόν ξεκινήσαμε για να παραστούμε στο memorial για τον IAN STUART στην Αγγλία. Η συναυλία εις μνήμην του θα γινότανε μεταξύ Παρασκευής 21/9 και Σάββατο 22/9.Εμείς όμως ξεκινήσαμε το ταξίδι μας για τη χώρα του Αγίου Γεωργίου 3 μέρες νωρίτερα με σκοπό να βολτάρουμε και να κάνουμε τις σχετικές αγορές στο Λονδίνο. Στο Λονδίνο μπορείς να βρεις τα πάντα για την κουλτούρα του Skinhead.To θέμα εδώ είναι ότι πολλές φορές η κουλτούρα μας έχει πέσει σε λάθος χέρια. Βέβαια εμείς θα συνεχίσουμε να αγωνιζόμαστε για να μείνει η κουλτούρα μας καθαρή από τους ποζεράδες. Έτσι λοιπόν αφού διανυκτερεύσαμε ένα βράδυ στο Λονδίνο, την επόμενη μέρα θα πηγαίναμε στα Midlands για να συναντηθούμε με κάποιο φίλο από το αγγλικό Blood n Honour με σκοπό να μας φιλοξενήσει και να μας πάει φυσικά στο μέρος όπου θα γινόταν η συναυλία.. Εδώ θέλω να αναφέρω πως το μέρος που θα γινόταν η συναυλία θα αναφερόταν πραγματικά τη τελευταία στιγμή. Φυσικά για ευνόητους λόγους. Έτσι λοιπόν φτάσαμε στο σπίτι του φίλου όπου την επόμενη μέρα είχαμε την ευκαιρία να δούμε λίγο την Αγγλική επαρχία και να φάμε και να πιούμε σε μία κλασσική Αγγλική pub. H Παρασκευή επιτέλους έφτασε και ξεκινήσαμε για το μέρος της συναυλίας. Φανταστείτε πως το όλο σκηνικό θα λάμβανε χώρα σε μία επίπεδη επιφάνεια γεμάτη γρασίδι κάπου στην Αγγλική επαρχία. Σιγά σιγά η σκηνή στήθηκε όπως και τα περίπτερα με cds μπλουζάκια.κ.λ.π. Όσο νύχτωνε όλο και περισσότεροι skinheads κατέφθαναν με αυτοκίνητα και βανάκια. Το βράδυ ξεκίνησε με μπαλάντες χωρίς εγώ προσωπικά να ενθουσιάζομαι ιδιαίτερα. Βέβαια στο τέλος της βραδιάς μας δόθηκε μία γεύση του τι θα επακολουθούσε αύριο καθώς στη σκηνή ανέβηκε ο Iαn Mcllellan και τραγούδησε επιτυχίες των Brutal Attack σε ακουστικές φόρμες. Έπειτα πήγαμε για ύπνο στις σκηνές μας. Οι συναυλίες ήταν σε συνδυασμό με κάμπινγκ οπότε όλοι μείναμε σε σκηνές.. Εκτός βέβαια αν κάποιος είχε κάποιο μεταφορικό μέσο και ήθελε να μείνει σε κάποιο ξενοδοχείο στη πλησιέστερη πόλη. Έτσι λοιπόν ξημέρωσε και το Σάββατο. Η βροχή που έριχνε ολονυχτίς δε μας πτόησε καθόλου. Στη συνέχεια πήγαμε στα ανάλογα περίπτερα για τις αγορές μας και περιμέναμε της έναρξη της συναυλίας.. Γύρω στις 12 και 30 το μεσημέρι ξεκίνησε η συναυλία. Τα συγκροτήματα που είχανε ανακοινωθεί ήταν τα εξής, AVALON, BLACKOUT, BRUTAL ATTACK, GUARDA DE HORNA, JOHN FROM NEMESIS, LAST CHANGE, LEGION of ST.GEORGE, UNIT 28 και 3 ακόμα φιλοξενούμενα. Εδώ θέλω να με συγχωρήσετε αλλά ήταν πάρα πολλά τα συγκροτήματα για να κάτσω να γράψω και να σχολιάσω όλα τα κομμάτια που παίξανε. Προσωπικά εντύπωση μου έκαναν οι BRUTAL ATTACK, AVALON (όπου φέτος κλείσανε δέκα χρόνια στη σκηνή και κάναμε επίσης ένα επαιτειακό πάρτυ τα Χριστούγεννα στην Αγγλία)καθώς και οι WHITELAW όπου έγινε πανικός στο άκουσμα πολλών τραγουδιών τους. Η R.A.C/Oi! Σκηνή στην Αγγλία καλά κρατεί από τους παππούδες BRUTAL ATACK που κλείνουν 20 χρόνια παρουσίας μέχρι και τους πιτσιρικάδες UNIT28.Επίσης τα φιλοξενούμενα συγκροτήματα ήταν οι Αμερικανοί EMPIRE FALLS και οι Γερμανοί BLUE MAX οι οποίοι και έκλεισαν και τη συναυλία. Τέλος θα ήθελα να αναφέρω πως περάσαμε πολύ καλά και πως η οργάνωση ήταν επίσης πολύ καλή. Εμείς του χρόνου θα είμαστε πάλι εκεί για τη κουλτούρα μας και τις ιδέες μας. Ευχαριστούμε τον SWINY για την φιλοξενία του….