Skinhead Front
" Το ουρλιαχτό της αγέλης μας πάντα θα είναι απωθητικό για τα κοπάδια "



Είμαστε εδώ για Αγώνα!

Κάποια πράγματα ορισμένες φορές πρέπει να τα λέμε με το όνομά τους ώστε να γίνουν πλήρως κατανοητά από όλους. Οπότε μη περιμένετε καθωσπρεπισμό εκφράσεων στο κείμενο που ακολουθεί. Έχουμε ειλικρινά βαρεθεί να ακούμε συνέχεια για skinheads που είναι ναζί, άλλοι που είναι φασίστες, άλλοι που είναι αντί- ναζί και άλλοι που είναι πατριώτες αλλά όχι φασίστες. Πολλά τέτοια λοιπόν μας φτιάχνουν τη διάθεση κατά καιρούς αλλά και κάποιους άλλους καιρούς γίνονται πολύ εκνευριστικά. Να ξεκαθαρίσουμε λοιπόν πως ανάμεσα μας θα βρίσκεται όποιος είναι σαν και εμάς και όχι όποιος δεν είναι κάτι άλλο. Προτιμούμε να μας μισούν και να μας διώκουν για αυτό που είμαστε παρά να μας αγαπάνε για κάτι που δεν είμαστε. Υπάρχουν χώροι που αν δεν ασχολείσαι με τη πολιτική, αν είσαι αντί-ναζί , αν κοιτάς να κάνεις το ποζεριλικι σου όπως όλοι, θα είναι όλα καλά και θα είσαι μέλος και εσύ μιας πολύ ευχάριστης παρέας. Θα γαμάς και θα γαμιέσαι, θα πίνεις τα ναρκωτικά σου, θα τραγουδάς, θα χτυπιέσαι στις συναυλίες, θα σε θαυμάζουν, θα βρίζεις από το μικρόφωνό τους μπάτσους και τους φασίστες και θα φοράς όλα αυτά τα μπλουζάκια με εκείνες τις μάρκες που θα σε κοιτάξουν όλοι όταν περάσεις από τη πλατεία ή το στέκι. Μετά θα κλαίγεσαι πως αυτή η κοινωνία σε πολεμάει και παραμένεις ένα παιδί του δρόμου, το οποίο αδικήθηκε και βρίσκει παρηγοριά στο αλκοόλ και λοιπές μαλακίες... Αυτές οι καταστάσεις λοιπόν δεν έχουν θέση σε εμάς. Αυτές οι καταστάσεις είναι μία μικρογραφία μιας κοινωνίας που θεωρούμε μπουρδέλο και την οποία θέλουμε να κάνουμε στάχτες.

Ανάμεσά μας δε θα βρίσκεται κανείς που δηλώνει. Θα βρίσκεται αυτός που βιώνει. Ο πατριωτισμός δεν είναι μάρκα μπύρας να τον επιλέγεις τη μία να τον βαριέσαι την άλλη. Πατριώτης σημαίνει πως έχω αγωνιστεί για τη Πατρίδα μου. Έχω φωνάξει, έχω βγει στο δρόμο για αυτή, έχω συγκρουστεί, έχω ματώσει, έχω διωχθεί και κυρίως έχω θυσιάσει πράγματα για αυτή την επιλογή μου. Όχι αράζω στη μπυραρία και εκεί που διαλέγω ποτό πετάω και ένα «εγώ είμαι πατριώτης…». Επίσης για να μπορεί κάποιος να μιλήσει για πολιτικοποιημένους skinheads θα πρέπει να έχει τη δυνατότητα στοιχειώδους πολιτικής σκέψης. Σίγουρα όλοι μπορούν να σκεφτούν αλλά πολλοί έχουν διαγράψει αυτή τη δυνατότητα του εγκεφάλου τους. Αυτά τα λίγα λοιπόν για να ξεκαθαρίσουμε ακόμα περισσότερο ποιοι και τι είμαστε. Ήμασταν, είμαστε και θα είμαστε εδώ για Αγώνα και τίποτα λιγότερο.